Dzisiejszy Internauta, szeroko korzystający z możliwości prezentowanych przez sieć, jest wyjątkowo wymagającym użytkownikiem, który dokonując wyboru oferty określonej firmy musi zostać przez nią najpierw odpowiednio zainteresowany. Bezsprzecznie warto zatem podkreślić, że o sukcesie danego podmiotu oraz jego rozpowszechnieniu wśród jak największego grona potencjalnych konsumentów przesądza nie tylko wysoka jakość proponowanych dóbr czy usług, lecz w dużym stopniu pozytywny wizerunek, w tym e-wizerunek konkretnej marki. Dziś na atrakcyjny sieciowy „image” nieodzowny wpływ mają natomiast Social Media, a więc wszelkiego rodzaju media społecznościowe stanowiące na chwilę obecną nieodłączny komponent rozbudowanych strategii marketingowych. Wśród najpopularniejszych rodzajów tych mediów wydzielić należy m.in. podstawowe podgrupy takie jak serwisy typu Facebook czy Google+, społeczności kontentowe przykładowo YouTube czy platformy blogowe i mikroblogowe w postaci chociażby popularnego Twitter-a. Nie da się ukryć, iż siła ich oddziaływania jest dziś ogromna, w związku z czym bez właściwej integracji z Social Media nawet świetnie rokująca marka nie ma szans na odniesienie trwałego i sukcesu rynkowego oraz wybicie się na tle bezustannie rozwijającej się konkurencji.

W konsekwencji sukcesywnie rosnącego znaczenia tego rodzaju środków przekazu TiO interactive prowadzi kompleksową obsługę profili firmowych, podejmuje się realizacji profesjonalnych kampanii reklamowych, przeprowadza gruntowny research oraz opracowuje koncepcję obecności danych podmiotów w mediach społecznościowych. Gwarantujemy wiarygodną komunikację z użytkownikami opartą o angażujący dialog w poszczególnych mediach oraz ich stały monitoring, tworzenie i regularne uzupełnianie specjalistycznych blogów firmowych, a także prowadzenie rozmaitych akcji marketingowych mających na celu podnoszenie renomy popularyzowanej marki.