Dzisiejszy Internauta, szeroko korzystaj─ůcy z mo┼╝liwo┼Ťci prezentowanych przez sie─ç, jest wyj─ůtkowo wymagaj─ůcym u┼╝ytkownikiem, kt├│ry dokonuj─ůc wyboru oferty okre┼Ťlonej firmy musi zosta─ç przez ni─ů najpierw odpowiednio zainteresowany. Bezsprzecznie warto zatem podkre┼Ťli─ç, ┼╝e o sukcesie danego podmiotu oraz jego rozpowszechnieniu w┼Ťr├│d jak najwi─Ökszego grona potencjalnych konsument├│w przes─ůdza nie tylko wysoka jako┼Ť─ç proponowanych d├│br czy us┼éug, lecz w du┼╝ym stopniu pozytywny wizerunek, w tym e-wizerunek konkretnej marki. Dzi┼Ť na atrakcyjny sieciowy ÔÇ×imageÔÇŁ nieodzowny wp┼éyw maj─ů natomiast Social Media, a wi─Öc wszelkiego rodzaju media spo┼éeczno┼Ťciowe stanowi─ůce na chwil─Ö obecn─ů nieod┼é─ůczny komponent rozbudowanych strategii marketingowych. W┼Ťr├│d najpopularniejszych rodzaj├│w tych medi├│w wydzieli─ç nale┼╝y m.in. podstawowe podgrupy takie jak serwisy typu Facebook czy Google+, spo┼éeczno┼Ťci kontentowe przyk┼éadowo YouTube czy platformy blogowe i mikroblogowe w postaci chocia┼╝by popularnego Twitter-a. Nie da si─Ö ukry─ç, i┼╝ si┼éa ich oddzia┼éywania jest dzi┼Ť ogromna, w zwi─ůzku z czym bez w┼éa┼Ťciwej integracji z Social Media nawet ┼Ťwietnie rokuj─ůca marka nie ma szans na odniesienie trwa┼éego i sukcesu rynkowego oraz wybicie si─Ö na tle bezustannie rozwijaj─ůcej si─Ö konkurencji.

W konsekwencji sukcesywnie rosn─ůcego znaczenia tego rodzaju ┼Ťrodk├│w przekazu TiO interactive prowadzi kompleksow─ů obs┼éug─Ö profili firmowych, podejmuje si─Ö realizacji profesjonalnych kampanii reklamowych, przeprowadza gruntowny research oraz opracowuje koncepcj─Ö obecno┼Ťci danych podmiot├│w w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. Gwarantujemy wiarygodn─ů komunikacj─Ö z u┼╝ytkownikami opart─ů o anga┼╝uj─ůcy dialog w poszczeg├│lnych mediach oraz ich sta┼éy monitoring, tworzenie i regularne uzupe┼énianie specjalistycznych blog├│w firmowych, a tak┼╝e prowadzenie rozmaitych akcji marketingowych maj─ůcych na celu podnoszenie renomy popularyzowanej marki.